Veelgestelde vragen

Binnen hoeveel werkdagen wordt mijn bestelling verzonden?
We streven ernaar om de bestelling binnen drie werkdagen te versturen. Zodra het pakket is aangemeld bij Post NL krijg je een verzendbevestiging per mail en kan je via de Track and Trace code het pakket volgen. Op deze manier weet je precies wanneer je het pakket kan verwachten.

Verzenden jullie ook naar de Waddeneilanden en het buitenland?
Op dit moment versturen wij enkel pakketten in Nederland. Houd er rekening mee dat er extra kosten worden verrekend indien een pakket moet worden verstuurd naar de Waddeneilanden.

Waar kan ik mijn Track & Trace link vinden?
Wij verzenden bij de bestellingen een Track and Trace link per mail. De Track and Trace link ontvangt u altijd van ons via een mail. De link kun je terugvinden in jouw mailbox. Geen mail ontvangen? Neem een kijkje in de spambox, het kan zijn dat de mail in de spambox is terechtgekomen. Anders kun je ons mailen voor het opvragen van de Track & Trace.

Leveren jullie ook in het weekend?
Onze producten worden ook in het weekend geleverd, mits de bestelling voor donderdag geplaatst is. Houd er rekening mee dat dit ons streven is, en wij dit niet altijd 100% kunnen garanderen. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende maandag verwerkt en daarna ontvangt u zo snel mogelijk informatie over het bezorgmoment.

Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?
Je kunt de producten afrekenen met Ideal en PayPal.

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
Als je een cadeaubon koopt via onze webshop krijgt de betaler een unieke code per mail. Deze unieke code kan je invoeren bij het afrekenen. Als het beschikbare saldo op de cadeaubon groter is dan of gelijk is aan het totaalbedrag van de bestelling kan je klikken op bestelling voltooien. Als het beschikbare saldo op de cadeaubon kleiner is dan het totaalbedrag van de bestelling, wordt je gevraagd een tweede betaalmethode te kiezen voor het restantbedrag. Daarna kan de bestelling worden voltooid. 

Kan ik ook een fysieke cadeaubon ontvangen?
We hebben ook fysieke cadeaubonnen laten maken. Heb je interesse in zo’n cadeaubon? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of spotinterieur@gmail.com. Dan kunnen we samen kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. In de meeste gevallen is het niet mogelijk om de bestelling nog te wijzigen. Je kunt direct na de order contact opnemen met onze klantenservice per mail, contactformulier of chat. Op dat moment kunnen wij kijken of de bestelling wellicht nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wij adviseren je om gelijk contact op te nemen. Wij proberen dan zo goed mogelijk uw wijziging te vervullen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling
Wanneer je een verkeerd adres hebt  ingevuld bij de bestelling, neem dan direct contact op met ons. Wanneer je direct contact opneemt met ons, is de kans het grootste dat wij de bestelling nog niet hebben verwerkt en kunnen wij het adres nog wijzigen. Mocht dit niet meer lukken, zullen we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het pakket zal ontvangen op het juiste adres. We zullen dan onderling contact moeten onderhouden om tot de beste oplossing te komen.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
Wanneer je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden wij je aan om eerst de spambox te bekijken. Wij kunnen helaas niet voorkomen dat onze mails in de spambox komen. Mocht je ook in de spambox geen mail hebben ontvangen, dan adviseren wij om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan bekijken waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen en of de order goed is ontvangen.

Hoe kan ik een product retourneren?
Wil je een artikel retourneren? Je hebt 14 dagen na het ontvangen van de bestelling de mogelijkheid om het product te retourneren. De kosten zijn voor de koper. Het is belangrijk dat het product in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) wordt geretourneerd. Het artikel mag niet beschadigd zijn.

Het stappenplan staat in het retourformulier beschreven.

Hoelang duurt de retourverwerking en terugbetaling?
Zodra we jouw retour in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling. Heb je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons ontvangen? Dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen via het contactformulier of spotinterieur@gmail.com

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Allereerst onze welgemeende excuses, dit is absoluut niet de bedoeling. Wij raden je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via spotinterieur@gmail.com of ons contactformulier. Wij zullen je vragen om foto’s te sturen van het beschadigde product en hierbij het ordernummer te vermelden. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om tot een gepaste oplossing te komen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Een verkeerd product ontvangen is natuurlijk iets waar je niet op zit te wachten. Onze excuses. Indien je een verkeerd product heb ontvangen raden we je aan om contact op te nemen met ons via spotinterieur@gmail.com of ons contactformulier. Wij zullen er alles aan doen om het juiste product op te sturen, mits deze nog op voorraad is. Het verkeerd ontvangen product kun je uiteraard gratis retourneren.

Wat moet ik doen als er een product ontbreekt van mijn bestelling?
Wanneer er een product ontbreekt van de bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail of het contactformulier. Wij vinden het erg vervelend voor je en proberen zo snel mogelijk het ontbrekende product op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

Kan ik een melding krijgen als items weer op voorraad zijn?
Helaas hebben we nog niet de mogelijkheid om een notificatie te sturen als producten weer op voorraad zijn. Hou onze sociale media in de gaten om zo snel mogelijk op de hoogte te zijn van aanvullingen van de voorraden of nieuwe producten! Je kunt ons volgen via Instagram (spot_interieur) en Facebook.

Zijn de lampen inclusief lichtbron?
Nee, de lampen die wij aanbieden zijn exclusief de lichtbron. Zo kun je zelf bepalen hoeveel watt je in de lamp wilt.

Is er ook een winkel van Spot Interieur?
Op dit moment heeft Spot Interieur geen eigen winkel. Onze producten zijn wel te koop bij de Pull of Polo in Bodegraven!

Vragen?
Heb je ondanks de bovenstaande antwoorden nog vragen? Schroom niet om contact op te nemen via spotinterieur@gmail.com of ons contactformulier.